Гарантія:
Причини відмови від гарантійного обслуговування
• Відсутній гарантійний талон (або інші підтверджуючі документи)
• Порушення в оформленні гарантійного талону
• Вийшов термін гарантії
• Природний знос вузлів та деталей
• Ушкодження виробу внаслідок недотримання інструкцій з експлуатації
• Недотримання умов зберігання
• Недотримання графіка технічного обслуговування
• Пошкодження виробу спричинене потраплянням всередину його сторонніх предметів, речовин і рідин
• Наявність механічних пошкоджень, що призвели до поломки
• Наявність ознак самостійного ремонту
• Внесення будь-яких змін або доповнень до конструкції виробу
• Користувачем було порушено цілісність виробу протягом гарантійного терміну: розкрито пломби, порушено збереження складу спеціальної фарби в місці кріплення, є сліди застосування механічних засобів на гвинтах, надрізані наклейки або захисні голограми.
• Якщо частково або повністю відсутній заводський серійний номер
• Пошкодження були викликані стихійними лихами та дією непереборної сили, включаючи: нещасні випадки, пожежі, потрапляння сторонніх рідин та хімічних речовин, затоплення, вібрації, вплив високої температури, неправильної вентиляції, коливання напруги, використання підвищеного або неправильного живлення , включаючи розряд блискавки, та інших видів зовнішнього впливу
• Несправності виникли внаслідок використання пально-мастильних матеріалів (бензину, мастила, мастила) невідповідної якості.